2017. november 7., kedd

Tappancsos Tappancsban Tappancsol

Őrültség volt azt hinni,hogy két gyerek után nem érhet meglepetés...


Beni fogzásakor tudatosult bennem először,hogy a harmadik gyermeknél sem tudok mindent, de eleget sem!
A következő mérföldkő pár hete jött el...amikor is a bútor mellett járkáló “babám” hiper sebebessegre kapcsolt. Az állandó nyüzsgő tesók mellett amúgy sem egyszerű lépést tartania...így a mászást fejlesztette tökélyre. 





A probléma a piros majd sebes térdekkel fokozódott. A zoknit perceken belül levette...aztán már a nadrágokat is, a harisnyák pedig folyton kinyúltak rajta!
Sajnos a rugdalozó sem nyújtott megoldást (csak éjszakára), ugyanis annyira csúszik,hogy többször a bútornak esett szegény Benike...
A piciny mászó-totyogóm a kis fején foltokkal, kis térdén sebekkel megoldást várt tőlem.
Én pedig tanácstalan voltam...tapadós zoknik és vastag harisnyák voltak a nagy tesóktól...


Eszembe jutott,hogy Instagarmon láttam egy szuper oldalt (@skandibaby). A holnapjuk hangulata azonnal lenyűgözött, ahogy a termékek és a mögötte lévő HYGGE hangulat is.

Az oldalt ide kattintva megtekintheted: https://skandibaby.com

Magával ragadott a dán életérzés. A minőségre szavaztam és azonnal rendeltem (# anyavagyokésrendelős). 
Kiváló döntés volt. A tapadós térdvédő anyagában és kialakításában is kiváló. Leginkább nadrágra húztam rá. A zoknit így is levette...de legalább a térde azóta meggyógyult!




Rendeltem egy tapadós harisnyát is,hisz abból most pont elkél (tekintve,hogy csak a tesók elnyűtt darabjait horja). Ezzel egy időben beszereztem egyet egy multiban is. Olcsóbb volt és vastagabb. De gondoltam letesztelem őket nektek.
Nem szeretnék én márkát rombolni. De a multisat még ha szép is, többé nem veszem meg. Ablakon kidobott 1000 forint volt. Az első viselés után kinyúlt a dereka és mosás után méginkább elment tőle a kedvem.





















A skandibaby tapadós harisnyája a számunkra a legmegfelelőbb.



Lehet,hogy nem túl vastag...de kiváló anyagának köszönhetően illik Beni testalkatához. 
74-80-as méretet kértem és pontosan illeszkedik ahová kell. A kinti cipőjét gyakran kinszenvedés ráadni,de ez a vastagságú harisnya pontosan megfelel a kinti öltözék alá és a kiscipőbe is belecsússzan.
Annyira szeretem,hogy szinte csak ezt adnám rá...mosom is folyamatosan! Sőt a szárítógépbe is bekerült egy alkalommal és nem ment össze 👌🏻



















Hálás vagyok ezekért a minőségi termékekért. Bár híve vagyok az akcióknak és az olcsó de jó termékeknek. De mivel tudok ezáltal spórolni, könnyebben választok drágább termékek közül. Ezt javaslom nekted is. Hiszen magunkra sokkal nehezebben költünk,mint a gyerekeinkre. Akkor adjuk meg nekik a legjobbat és ezzel én meg is oldottam a problámám. Zoknik is vannak a kínálatukban...én esélyt sem adok neki...hisz Benő a zoknigyűlölő 😂
De az általam vásárolt termékek alapján szívből ajánlom!





Utáltam Mikulásra zoknit meg harisnyát kapni...de anyukaként már szuper ajándékként élem meg ha kapnak a gyerekek...Skandibaby tapadós termékeket a Mikulás zsákba 🎅

Összegezve: 
→ Nem olcsó de megéri az árát.
→ A tapadókorongoknak köszönhetően óvja a gyermek térdét.
→ Sokkal kevesebbszer esik el a tappancsos termékekben.
→ Az organikus pamutból készült termék szuper puha és szuper strapabíró.
→ Hét csodás színben kapható...nem tudsz majd választani...
→ Ajándéknak is tökéletes.
→ Megtanul benne a gyermek futni...HOGY MIT? FUTNI...

NÉZD CSAK:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése