2017. október 16., hétfő

Gyalogosan 3 gyerekkel...avagy a nagy kacsacombbeszerzés...



Instagramon megírtam,hogy tökéletesre sikeredett, rövid, de vicces posztom a szombati sétáról eltüntettem...uhhh ha eszembe jut most is kivagyok.
Szóval megírtam, aztán kivágás-beillesztés...aztán semmi nem történt!
Sírás közeli állapot, egy gyors agyvérzés...
Sosem használom a kivágást...többé nem is fogom!!! 
Te sem használd! 
Ne bénázz! 
Ne legyél ÉN!


(Tökéletes mind idenéznek...jah nem...)


Pár nap múlva higgadtan,fejemben pár emlékkel nekiveselkedtem a bejegyzésnek de szörnyű lett. Az eredetinek még az árnyéka sem. 
Ezért döntöttem úgy,hogy “tömören” leírom mi történt amikor elindultam egyedül 3 gyermekemmel a Lidl-be. De csak az Intersparig jutottunk. Hogy miért? Olvass tovább és megtudod 😉

Bölcseletem:

“Három gyerekkel küzdelem az elindulás... 
bár elég hozzá egy gyerek is.”

#nemakarfelöltözni #felöltözik #valamiruházatanincsmeg 
#nahmelyik #mostasapka #zsebébevolt
#valamelyikükövöltenikezd #amásikszerintnemőahibás
#átgondolommuszályemenni
#nagyokazudvaron #küzdökazálmoskicsivel
#énmégpizsiben #készvagyunk 
#gyerekfeljön #kakilnikell #törlés
#30perccelkésőbbindulunkmintakartam
#kinyitomakaput #éselfelejtemazeddigieket
#eszembejutnincsnálamtárca #lecsukomakaput #fogalmamsincsholatárcám
#agyerekmegmondjahollátta
#kapukinyit #kapulecsuk 
#35perccelkésőbbindulunkmintakartam
#percenkétmegállunk #megnéznivalamiszart
#igenkonkrétankutyaszartis 
#megfákat #bokrot #üvegdarabot 
#hússzormondtamfiamaznemáfonya #hanemkökény
#hovamegyekminekmegyek #hülyevagyok 
#mégegykilométer #azértiskacsáteszünk
#remek #makkfa #szeddfelfiamcsak59890darab
#majdhazafelecsakhaladjunk
#bámuljákahorgászboltot
#félútonse #remek 
#játszótér #ezthogyfelejtettemel #perszebemegyünk #perszemásszálfeloda #mentőgyorsankiér #márminthozzám #gyorsszívroham #haladjunkmár 
#fotózkodásazé #megörökítemszenvedésem 
#sétatovább #zebrasehun #mindjártelcsap 
#rohadjámeg80-nalkellittmenni 
#bakkeragyerekrámszólthogybeszélek 
#mindjártottvagyunk 
#kakilnikell #nemnekem #másikgyerekszaratása #törlés 
#újawchurrá #nemmegyektovább #ittleszkacsacomb #agyerekmondta #lustadisznó #még5percsétalenne
 #melegemvananya #énfázokanya #perszeföldredobdakabátod #haladjunkmááá
#bakkervankacsa #pontelég 
#Beniisalszik #húzzunkhaza 
#délvan #ebbűebédnemlesz
#hazafelénemcsapnakel #csakprobálnak #deboldogvagyok #nemszólokbe #anyavagyok #kacsabeszerző 
#hülyevagyok #hazafeléisbeigértem #megintjátszótéren #kacsaaszatyorban #anapon 
#nahmégegykutyasimi #haladjunkmár #mégmakkszedés 
#hurrá #mindjártotthon #nyekeregnek #fájavádlijuk #puhapöcsök #nekemazagyam #nostressz #látomakaput 
#összeveszés #kinyomjaakódot #csendbebenialszik 
#ottonédesotthon #gyorsanbeteszemakacsátsülni 
#5percmúlva #anyaBenifelkelt #éhesekvagyunk #készakacsacomb #neidegeljmostteszembe 
#Beninekmégalvóidőlenne #csakhogyfelkelt #mertbekakilt #hurrá #törlés


(Gyűjtögetés odafelé és persze visszafelé is...)





("Ez csak perec anya")                                                                ("Anya most fotózz jó lesz")
























(Azért egy nyitott szemű is sikerült!)                                                      ("Inkább alszom, pá-pá!")
BÉKE 


(Íme az ebéd, akarom mondani vacsora...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése