2017. szeptember 21., csütörtök

1. Rész: Spórolj velem...



Háztartást vezetni nem könnyű....

Ezzel nem csak az anyukák szembesülnek...
Ebben a bejegyzésben megmutatom én miként probálok spórolni. A megmaradt pénzen pedig ismét akciós dolgokat venni 😊
Az én reszortom az élelmiszer illetve vegyiáru vásárlása. Valamint én szerzem be a ruhákat,cipőket és azon termékeket amire a gyerekeknek szükségük van. Az első részben az élelmiszerekkel kapcsolatos módszereimet mutatom meg.


( Eheti adagom! )


Nagyon könnyen tele lehet a bevásárlókosarad akár egyedül élsz, akár párkapcsolatban. Az is megesik,hogy csak egy szatyornyi terméket vásároltál és lesel magad elé,hogy ennyi pénzért csak ennyit kapsz!? Itt meg is kell álljak egy pillanatra. Nálunk nagyon fontos szerepet játszik az étkezés. Ez már az életmódváltás előtt is így volt. Szívesen választok prémium alapanyagot, mindenmentest vagy akár biót is. De akkor sem mindegy milyen áron. Egy termék van aminél viszont nem nézem az árakat az a húsok. Olvass tovább elárulom,hogy miért...

Az anyagiak beosztása sosem egyszerű feladat. Jusson is maradjon is...DE HOGYAN?
Összeszedtem pár praktikus tanácsot amit alkalmazni szoktam!

1. Szórólapok

Végig nézek minden szórólapot. Azokat a boltokét is ahová ritkán járok.
Sokan mondják,hogy az Interspar drága üzlet. Szerintem pedig minden üzlet drága. Csak az a kérdés,hogy melyik üzlet tud több számodra kecsegtető akciót mutatni. Ami miatt oda fogsz betérni...úgy is ott fogod megvenni azt is ami nem akciós. Mert ugysincs kedved bemenni a sorbanállás után egy másik helyre. ( Én elvetemült vagyok...igen képes vagyok egy dologért is bemenni egy másik üzletbe! )
Amikor pedig nem kapok minden szórólapból ( értsd apuci kidobta 😧) akkor ezen az oldalon megnézem őket.
Itt: https://akcios-ujsag.hu

2. Közeli szavatosságú élelmiszerek

Biztosan lesz olyan olvasóm aki ockodik ezektől a termékektől! De ezek NEM lejárt termékek, csak le fognak járni. Abban pedig biztos vagyok,hogy vettél már olyan terméket elő a hütőből ami aznap vagy másnap lejárt...és fel is használtad! Ez pedig ugyanaz...de azt ajánlom,hogy tényleg aznap vagy legkésőbb másnap fogyaszd is el. Amit javasolok,hogy húst ilyen közeli szavatossággal ne vásárolj! Vettünk már így marhahúst és nem volt vele problémám. De a csirke és pulyka termékek zavaros lében usztak és nem voltak már cseppet sem vevőbarát állapotban.
Minden esetben nézd meg a termékek szavidejét...aztán tedd fel a kérdést magadnak...
Felhasználom, elfogyasztom ezeket ma vagy holnap?

( Interspar )

Elárulom nektek,hogy mit vásároltam meg ezek közül. 3 laktózmentes tejet, 1 zacskó leveles tésztát, 4 doboz bio natúr joghurtot, 1 Alpro szója joghurtot. Ezeket a prémium kategóriás drágább termékekek közé sorolnám. De így az olcsó megfelelőjénél is kevesebbért vettem (kivéve az Alpro joghurt). Ezeket pedig még aznap el is használtam!
Tejből a kicsikkel pudingot főztünk és másnap pedig kakaót a reggelihez. 
Az Alpro joghurtot hazaérkezéshor megettem tízóraira 😇
A natúr joghurtból isteni uborkasláta lett az ebédhez.

(Kép az Instagramomról...Keress: @anyafej_momfece néven)


A keresztfiam is nálunk töltött egy hetet. Megkérdeztem mi legyen a desszert és így a leveles tésztából "sült banán" lett. Gyorsan gyerekekkel is elkészíthető (nem diétás) finomság. 

(Anyafej féle sült banán...porcukorral szebb lett volna,de így is édes volt)

3. Kuponok

A kuponokról azonnal mindenkinek a Joy vagy a Glamour napok jutnak eszébe. Bár akkor is található az újságokban elvétve élelmiszerre felhasználható kupon. Én mégsem ezekre hívnám fel a figyelmeteket. 
Hanem ezekre:

(Forrás: internet)

Sajnos nálunk nincs még olyan elterjedt kuponozási rendszer,mint Amerikában. Aki látott már erről szóló műsort az tudja mire gondolok. Ha nem láttál és kiváncsi vagy a Youtubon is találsz ilyeneket...írd a keresőbe KUPONZSONGLŐRÖK.
De én megelégszem a hasonlókkal. A képen csak példákat láttok, de a legtöbb üzlet mégha nem is rendszeresen de alkalmaz ilyen kuponokat. Ezért is kell megnézni alaposan a szórólapokat.😉

4. Hétinditó és hétvégi akciók

Nyílván mindenki tudja,hogy miért vannak ilyen akciók. De nekünk nem az üzlet hanem a saját nézőpontunkból kell ezt szemlélni. Valamint előre gondolkodni. Aki vidéken lakik annak nem éri meg elmenni az üzletbe csak azért mert a kedvenc mosószere és tésztája ezen a hétvégén 40 %-al kedvezőbb áron kapható. De ha közel van hozzád az üzlet akkor már kecsegtető ajánlat tud lenni. Erről jut eszembe...ne akkor vegyél tésztát és rizst amikor azt akarsz készíteni! 
Hanem amikor akciós...akkor pedig többet 👆

(Ennél olcsóbb is szokott lenni...de illusztrációnak szuper!)

(A kedvenc rízsem elfogyott (az a dobozka ami üres).
 Így kiprobáltam az akcióst...egész jó alternatíva!)

5. Mennyiségi kedvezmény

Nem csak az előzőekben megemlített akciós vásárlás a célszerű. Én szeretem kihasználni a 3 darabtól olcsóbb...1-et fizet 2-t kap vagy a 2+1 elnevezésű ajánlatokat is. Például ásványvíz, gyümölcslé, bébiétel, konzerv, befőtt és fagyasztott termékek esetén gyakran választom ezeket a kedvezményeket. Szerintem csak egy kis hely kell a kamrában és egy kis utánnaszámolás az üzletben és máris láthatod,hogy megéri élni ezekkel az ajánlatokkal. 
Egyet még megemlítenék, amit ide tudok sorolni! Az pedig a nagyobb kiszerelésű termékek. Azért nem emeltem ki külön. Ugyanis gyakran előfordul,hogy azokra nincs akció...az azonos kisebb kiszerelésre viszont igen. Így annak kedvezőbb az ára. Gondolok itt például a kechupra, majonézre és mustárra. Utólsó esetben ezeknél lettem rá figyelmes...már bánom,hogy nem fotóztam le!

+Tipp

Jelenleg ezt a fajta Haas pudingot használom. Szerintem ugyanolyan jó,mint mondjuk a nagyobb márkának mondható Dr. Oetker. Miért választottam? Mert az elején kiemelten szerepel,hogy gluténmentes, természetes színezékkel és természetes aromával készült termék. 
Ezzel engem megvettek! 

(299 ft 3 db vaniliás+egy ajándék íz!)

(Probáld ki...így csak 74 ft/db!)



A képen láthatjátok,hogy árban kedvező és ajándéként plusz egy másik izű pudingport is tartalmaz. A gyerekek szeretik a pudingot készíteni és enni is. Ha lehetne minden nap fogyasztanák. Az életmódváltásunk óta eritrittel ízesítem...továbbá ezzel a pudinggal istenien lehet sűríteni a gyümölcsleveseket! 

(Nagyon gyors és nagyon cukros választás!)

Az előre elkészített pudingokat amit csak lekaphatsz a polcról már nem veszem meg. Szörnyű mennyi cukor van benne. Ha csak ennyit teszel a gyermeked vagy a saját egészségedért az már egy csodás lépés egy jobb és egészségesebb élet felé.



Remélem hasznos ez a bejegyzés számotodra,írd meg kommenteben hogy te milyen módszereket használsz...ha pedig alkalmazod valamelyik ajánlatom és ezáltal spórolsz akkor posztold Instagramon a #spóroljanyával
hashtaggel. 


A következő részben...szépségápolási termékek és vegyiárukkal kapcsolatos spórolos ajánlatok következnek. 
💟 Addig is legyetek jók és spóroljatok velem! 💟


2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Én Kimbino online akciós újságokkal spórolok több ezret havonta. Főleg, amikor jönnek az ünnepi akciók. Szerintem nagyon hasznos, van alkalmazásuk is telefonra.

    VálaszTörlés